האתר הוא לע"נ הורינו היקרים חיים וזהבה בלומרט ז"ל ושלום אברדם ז"ל ת.נ.צ.ב.ה.

דימום/כתמים עם נטילת סרזט

הי
ילדתי לפני חצי שנה ומאז אני נוטלת סרזט בשלושה-ארבעה החודשים סבלתי מדימומים הולכים וחוזרים .. ואז המלצתם לי לקחת בנוסף פרימולט נור.. כך עשיתי לקחתי פירמולט למשך שבועיים ומאז פסקו הדימומים לכחודשים ..
עכשיו בשבוע האחרון עבדתי דירה והתאמצתי באריזות וכו .. ושוב חזר לי הדימום
האם זה קשור למעבר דירה ?
ומה ניתן לעשות עכשיו ? לקחת שוב פרימולט ?

תשובת הרב אודי רט

רב משיב במכון פוע"ה

שלום וברכה,


ישוב טוב וברכת שמים.


יתכן והמאמץ קשור לכך, כמה אפשרויות


בשלב זה יתכן והעצה הכי טובה היא לעבור לגלולה משולבת ברציפות, הסבירות לפגיעה בכמות החלב כעת קטנה מאוד.


אפשרות שניה זה אכן להוסיף שוב עם אישור רופא, פרימולט נור ולראות אם זה ייצב את המערכת.


אפשרות שלישית, להמתין, אם הכתמים לא אסרו בהחלט יתכן וזה ייתיצב לבד.


בשורות טובות


אודי רט


רב יועץ ופוסק מכון פועה


יש לכם שאלה?

דילוג לתוכן