שלום אני מניקה ולקחתי עד עכשיו גלולות שעשו לי דימום והרופאה אמרה לי לעשות התקן שהוא מונע גם מחזור ,השאלה שלי עם זה לא מסוכן לא לקבל מחזור במשך שנתיים? והאם אתם ממליצים לי על התקן אחר?
שלום אני מניקה ולקחתי עד עכשיו גלולות שעשו לי דימום והרופאה אמרה לי לעשות התקן שהוא מונע גם מחזור ,השאלה שלי עם זה לא מסוכן לא לקבל מחזור במשך שנתיים? והאם אתם ממליצים לי על התקן אחר?
שלום וברכה,
הרופאה ממליצה על התקן תוך רחמי המכיל הורמונים, כגון מירנה, וככזה הוא אכן מסלק את הווסת לאחר זמן של הסתגלות ואין עם זה בעיה רפואית כלל, אבל צריך לדעת כי זה עלול לייצר תגובה של דימומים וכמתמים ארוכה מאוד.
לא ציינת כמה זמן את לאחר הלידה, ואני מניח כי את נוטלת גלולות פרוגסטרון, ויתכן והדבר הנכון הוא לבצע מעבר רציף ומיידי לגלולהל משולבת ואם כבר עברו כמה חודשים מהלידה, גם אין מניעה לעשות זאת, וזה הפתרון הטוב ביותר מצד הטהרה.
מציע ליצור עימנו קשר למכון פועה ולדבר עם אחד הרבנים המשיבים, שכן, יתכן והמעבר להתקן אינו הפתרון הטוב עבורך.
בשורות טובות
אודי רט
רב משיב מכון פועה
שלום,
רציתי לדעת מתי להתחיל ולכמה זמן לקחת Primolut Nor כדי שלא יהיה לי מחזור בחתונה? אני מתחנת ב-3.8 ואמורה לקבל מחזור ב-31.7
איזה אמירה אוסרת?. אם אישה למשל ראתה כתם ולא שאלה עדין רב ואומרת לבעלה משהו בסגנון : "אני לא יכולה" או "אסור עכשיו" והיא מתכוונת שכרגע בגלל שלא ביררה, עדיף שלא לגעת. האם זה אוסר אותה?
היי.
אני רווקה בת 32, אני לא מצליחה למצוא זוגיות ומפחדת שלא אוכל להביא ילדים בגלל הגיל שלי.
השאלה שלי האם אני יכולה לעשות תרומת זרע כדי להביא ילדים משלי?
אני לא רוצה להקפיא ביציות כי אני לא רוצה להתחיל להביא ילדים בגיל מאוחר ולא בטוח שיקלט ההריון.
אם כן, אפשר להביא ילד מזרע יהודי?
שלום, עברנו טיפולי ivf וזכינו גם לילדים. כיום אני בת 44 וקיבלתי הודעה מבית החולים שאני צריכה להחליט מה לעשות עם העוברים המוקפאים שנותרו. או להמשיך ולשלם על שימורם, או להפשיר ולזרוק או לתרום. אני לא חושבת שאכנס שוב לעוד הריון. אבל מצד שני נראה לי כמעט רצח לזרוק עוברים. מה עושים?
שלום הרב,
אנחנו מנסים להכנס להריון 7 חודשים, החודש התחלתי לעשות מעקב עם חום השחר.
אני אמורה לטבול בעוד יומיים והביוץ התרחש היום.
אין מקום לצערי לקצר את ימי הווסת כיוון שהווסת שלי קצרה ( שלושה ימים) ובשלושתם דימום מלא שנפסק.
יש לי ילד אחד בבית ומחזורים לרוב לא סדירים.
מה אפשר לעשות ?
אני שבועים לאחר לידת בן וכבר אין דימום
רציתי לשאול לגבי גלולות
האם אפשר להתחיל כבר לפני שעובר שישה שבועות? אני יתחיל גלולות מינס כי גלולות לא משולבות עושות לי מיגרנות וגם אני לא מניקה כך שאין בעיה. השאלה אם זה לא מוקדם מידי לא רוצה שיצא מצב שאני טובלת בלי מניעה
שלום, קודם כל תודה רבה על כל פועלכם !!
בעלי ואני עשינו בדיקות גנטיות דרך קופת החולים, אנחנו ממש נשואיים טריים ב"ה.. ועכשיו הגיעו תוצאות הבדיקות, ממה שהיה נראה הכל די בסדר אך רצינו לוודא באמת שהכל תקין ומה התוצאות אומרות.
רצינו לשאול האם יש לכם יכולת לעזור בנושא או שאתם יודעים למי כדאי לנו לפנות?
תודה רבה!!
שלום, אני משתמשת בנורידיי כבר שנה וארבעה חודשים עם הנקה. עד עכשיו הייתי נקייה. עכשיו הבן שלי כבר גדל (בן שנה וחצי) והוא כמעט ולא יונק והתחיל לי דימום. האם לעבור לגלולות משולבות? אם כן, מתי צריך להתחיל לקחת?
מה עלי לוודא מול הרופאה בעת החדרת התקן מונה ליזה לאחר לידה על מנת לשמור על טהרה ראויה לאחר ההתקנה? האם בהכרח יהיה דימום כלשהו?
כמו כן האם ההחדרה כרוכה בכאב ואם כן מה מומלץ לקחת כדי להקל על כאב זה?
תתכן תקופה ללא וסת לאחר החדרת ההתקן ובהנקה מלאה?
אנו משתמשים בקובצי Cookie כדי לשפר את חווית הגלישה שלך ולנתח את תנועת הגולשים באתר. האם את/ה מסכים/ה לשימוש בקובצי Cookie?