הי
ילדתי לפני חצי שנה ומאז אני נוטלת סרזט בשלושה-ארבעה החודשים סבלתי מדימומים הולכים וחוזרים .. ואז המלצתם לי לקחת בנוסף פרימולט נור.. כך עשיתי לקחתי פירמולט למשך שבועיים ומאז פסקו הדימומים לכחודשים ..
עכשיו בשבוע האחרון עבדתי דירה והתאמצתי באריזות וכו .. ושוב חזר לי הדימום
האם זה קשור למעבר דירה ?
ומה ניתן לעשות עכשיו ? לקחת שוב פרימולט ?