האתר הוא לע"נ הורינו היקרים חיים וזהבה בלומרט ז"ל ושלום אברדם ז"ל ת.נ.צ.ב.ה.

צריכה טיפול נפשי תומך טיפולים

שלום,
אני מטופלת פוריות 10 שנים.
יש ילדים בה
נמצאת במצב נפשי קשה מאןד וצריכה טיפול. אשמח לשמוע מכם

תשובת הרב אודי רט

רב משיב במכון פוע"ה

שלום וברכה,


ראשית ברכת שמים ובהצלחה רבה. במכון פועה הוקם מערך של עו"ס למענה וליווי בהתמודדות הזו.


אפשר ליצור עימנו קשר ולבקש להיפגש עם אחת מהעוסיו"ת שלנו


026515050 ראו הרחבה כאן


בשורות טובות וברכת שמים


אודי רט


רב יועץ ופוסק מכון פועה


יש לכם שאלה?

דילוג לתוכן