בס"ד
לרב שלום
התחלתי שבעה נקיים ולאחר שהתגלה כתם הפסקתי (לא ביררתי לגבי דין הכתם) והתחלתי שוב בערב שבת ללא שום כוונה מלכתחילה שזה ייצא דוקא בשבת . האם עליי לטבול בשבת או לדחות את הטבילה למוצ"ש?
בברכה.
בס"ד
לרב שלום
התחלתי שבעה נקיים ולאחר שהתגלה כתם הפסקתי (לא ביררתי לגבי דין הכתם) והתחלתי שוב בערב שבת ללא שום כוונה מלכתחילה שזה ייצא דוקא בשבת . האם עליי לטבול בשבת או לדחות את הטבילה למוצ"ש?
בברכה.
שלום,
אני מטופלת פוריות 10 שנים.
יש ילדים בה
נמצאת במצב נפשי קשה מאןד וצריכה טיפול. אשמח לשמוע מכם
הי
ילדתי לפני חצי שנה ומאז אני נוטלת סרזט בשלושה-ארבעה החודשים סבלתי מדימומים הולכים וחוזרים .. ואז המלצתם לי לקחת בנוסף פרימולט נור.. כך עשיתי לקחתי פירמולט למשך שבועיים ומאז פסקו הדימומים לכחודשים ..
עכשיו בשבוע האחרון עבדתי דירה והתאמצתי באריזות וכו .. ושוב חזר לי הדימום
האם זה קשור למעבר דירה ?
ומה ניתן לעשות עכשיו ? לקחת שוב פרימולט ?
שלום,
רציתי לדעת מתי להתחיל ולכמה זמן לקחת Primolut Nor כדי שלא יהיה לי מחזור בחתונה? אני מתחנת ב-3.8 ואמורה לקבל מחזור ב-31.7
איזה אמירה אוסרת?. אם אישה למשל ראתה כתם ולא שאלה עדין רב ואומרת לבעלה משהו בסגנון : "אני לא יכולה" או "אסור עכשיו" והיא מתכוונת שכרגע בגלל שלא ביררה, עדיף שלא לגעת. האם זה אוסר אותה?
היי.
אני רווקה בת 32, אני לא מצליחה למצוא זוגיות ומפחדת שלא אוכל להביא ילדים בגלל הגיל שלי.
השאלה שלי האם אני יכולה לעשות תרומת זרע כדי להביא ילדים משלי?
אני לא רוצה להקפיא ביציות כי אני לא רוצה להתחיל להביא ילדים בגיל מאוחר ולא בטוח שיקלט ההריון.
אם כן, אפשר להביא ילד מזרע יהודי?
שלום, עברנו טיפולי ivf וזכינו גם לילדים. כיום אני בת 44 וקיבלתי הודעה מבית החולים שאני צריכה להחליט מה לעשות עם העוברים המוקפאים שנותרו. או להמשיך ולשלם על שימורם, או להפשיר ולזרוק או לתרום. אני לא חושבת שאכנס שוב לעוד הריון. אבל מצד שני נראה לי כמעט רצח לזרוק עוברים. מה עושים?
שלום הרב,
אנחנו מנסים להכנס להריון 7 חודשים, החודש התחלתי לעשות מעקב עם חום השחר.
אני אמורה לטבול בעוד יומיים והביוץ התרחש היום.
אין מקום לצערי לקצר את ימי הווסת כיוון שהווסת שלי קצרה ( שלושה ימים) ובשלושתם דימום מלא שנפסק.
יש לי ילד אחד בבית ומחזורים לרוב לא סדירים.
מה אפשר לעשות ?
אני שבועים לאחר לידת בן וכבר אין דימום
רציתי לשאול לגבי גלולות
האם אפשר להתחיל כבר לפני שעובר שישה שבועות? אני יתחיל גלולות מינס כי גלולות לא משולבות עושות לי מיגרנות וגם אני לא מניקה כך שאין בעיה. השאלה אם זה לא מוקדם מידי לא רוצה שיצא מצב שאני טובלת בלי מניעה
שלום, קודם כל תודה רבה על כל פועלכם !!
בעלי ואני עשינו בדיקות גנטיות דרך קופת החולים, אנחנו ממש נשואיים טריים ב"ה.. ועכשיו הגיעו תוצאות הבדיקות, ממה שהיה נראה הכל די בסדר אך רצינו לוודא באמת שהכל תקין ומה התוצאות אומרות.
רצינו לשאול האם יש לכם יכולת לעזור בנושא או שאתם יודעים למי כדאי לנו לפנות?
תודה רבה!!
אנו משתמשים בקובצי Cookie כדי לשפר את חווית הגלישה שלך ולנתח את תנועת הגולשים באתר. האם את/ה מסכים/ה לשימוש בקובצי Cookie?